09 вересня 2016

9 вересня Резолюція Координаційної ради від року

Резолюція Координаційної ради ВПМУ З 6 по 9 вересня 2016 року Вільною профспілкою машиністів України проведено семінар на тему «Два роки реформ ПАТ УЗ. Соціальні аспекти. Перспективи». За результатами розгляду цих питань Координаційна рада ВПМУ відмічає: - за два роки реформування технічний стан залізничного транспорту, його інфраструктури та рухомого складу різко погіршився; - чисельність робочих місць на залізничному транспорті зменшилась на 61247 осіб (що складає 18,6 відсотків), при фактичному збереженні чисельності управлінського апарату; - темпи зростання заробітної плати залізничників за цей час відстали від темпів зростання середньої заробітної плати в Україні на 20 відсотків; - кількість вищих керівників на рівнях залізниць та апарату Укрзалізниці збільшилась у 1,5 – 2,5 рази. Все це привело до: - погіршення умов з безпеки руху поїздів та охорони праці; - зниження рівня технологічної та трудової дисципліни; - невиконання ремонтів рухомого складу та облаштувань залізниць, в зв’язку з відсутністю необхідних запчастин та матеріалів; - падінню престижності праці залізничників, до відтоку кваліфікованих перспективних працівників, та їх виїзд на роботу за кордон. Основною причиною такого критичного стану на залізничному транспорті загального користування Координаційна рада ВПМУ вважає: - ігнорування Кабінетом Міністрів України проблем залізничного транспорту та невиконання ним вимог законів України «Про залізничний транспорт» і «Про ціни та ціноутворення» у частині фінансування залізничного транспорту; - некомпетентність керівництва Міністерства Інфраструктури в питаннях залізничного транспорту; - комплектування керівного складу Укрзалізниці та її філій особами, що не мають базової залізничної освіти та необхідного досвіду роботи. Першочерговими завданнями для відновлення фінансово-економічного стану та підвищення технологічної і трудової дисципліни на залізничному транспорті Координаційна рада ВПМУ вважає: - досвід реформування залізничного транспорту в інших країнах світу свідчить про те, що позитивний результат досягався лише у країнах уряди яких надавали фінансову підтримку залізничному транспорту, тому безумовне виконання Кабінетом Міністрів України вимог законодавства, щодо фінансування залізничного транспорту є передумовою його успішного реформування; - комплектування керівного складу Укрзалізниці та її філій фахівцями, які мають відповідний досвід ефективної роботи на відповідних посадах; - зменшення чисельності апаратів управління на усіх рівнях; - недоцільність утворення структур, що не мають безпосереднього відношення до перевізного процесу; - укомплектування виробничих підрозділів працівниками робітничих професій до встановлених нормативів чисельності; - вжиття дієвих заходів для відновлення рухомого складу та облаштувань залізниць до норм з безпеки руху поїздів; - перегляд нормативних та нормативно-правових актів; - підвищення заробітної плати залізничників в межах не менше ніж індекс інфляції в країні. Резолюція прийнята Координаційною радою ВПМУ 09.09.2016 року одноголосно. Голова профспілки С.Каріков