22 березня 2015

Акція Дорожньої профспілкової організації Вільної профспілки машиністів України (ВПМУ) Південно-Західної залізниці

Прес-реліз акції Дорожньої профспілкової організації Вільної профспілки машиністів України (ВПМУ) Південно-Західної залізниці 23 березня 2015 року м.Київ Адміністрація Президента України 19 березня цього року перший заступник Генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України (Укрзалізниця) Бланк М.І., наказами за своїм підписом звільнив всіх заступників начальника Державного територіально-галузевого об’єднання (ДТГО) «Південно-Західна залізниця», а також – головного інженера, головного ревізора з безпеки руху поїздів та автотранспорту, начальника фінансово-економічної служби цього ж підприємства за нормами пункту 5 частини 1 статті 41 Кодексу законів про працю (КЗПП) України. Застосований Максимом Бланком пункт до Кодексу законів про працю України був внесений Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту прав інвесторів» від 13.05.2014р. і надає право власнику або уповноваженому ним органу припинити повноваження посадової особи з виплатою їй не менше шестимісячного середнього заробітку. Хто є власником чи інвестором залізниці? Держава! Чи уповноважувала Україна М.Бланка на звільнення всього керівництва Південно-Західної залізниці з виплатою коштів за рахунок коштів цієї ж залізниці? Тих коштів, які ми заробили? Чи вправі застосовувати такий пункт КЗПП України до працівників державного підприємства? Хто вважається керівництвом посадовою особою на залізниці? Безліч працівників! Це й чергові по станції (депо, дільниці, дистанції…), майстри, бригадири, тощо. Зрозумілим є те, що наразі такий пункт може бути застосований керівництвом до будь-якого з працівників, які подають декларації за минулий рік. Обґрунтування чи мотивація цих звільнень – відсутні! Хтось говорить про те, що ці особи сприяли начальнику Південно-Західної залізниці в тих діях, які є предметом перевірки фінансової діяльності залізниці. Але термін перевірки, встановлений Кабінетом Міністрів України вже пройшов, результатів – немає, персональна вина цих осіб – не оприлюднена, не доведена та не встановлена слідством чи судом. І яким чином до перевірки можливих фінансових зловживань, ймовірного саботажу перевірки, причетний головний ревізор з безпеки руху поїздів, який звільнений з транспорту за цими наказами? Тому така версія – нікчемна. Чи є такі дії – боротьбою з корупцією? Без результатів перевірок, складання актів ревізій та висновків про персональну відповідальність? А може це – лише імітація боротьби та намагання поставити «своїх» людей на пости управління фінансовими потоками. В умовах відсутності фінансового плану Укрзалізниці на 2015 рік, «ручного керування» коштами за рознарядками з УЗ, важливого значення набуває питання «підконтрольності» головних розпорядників коштів – залізниць. Хтось говорить про оптимізацію штату адміністративного персоналу. Але яким чином відбувається «оптимізація», коли посади залишаються, але стали вакантними (по суті)? Тому й така версія не витримує критики! Як будуть діяти ті особи, котрі прийдуть на звільнені таким чином місця? Цей приклад авторитарного звільнення за вказівкою однієї впливової особи буде весь час перед ними і вони виконають будь-яку забаганку (навіть усну) вищого керівництва! Не важливо – чи законною вона буде! Вони її виконають через те, що їх можуть звільнити в будь-який час без будь-яких обґрунтувань. Так само, як і цих сімох! Такий приклад надає нам всі підстави обґрунтовано вважати, що попереду залізничників очікує безліч необґрунтованих та незаконних рішень керівництва про їх звільнення. Звільнення всього вищого ешелону керівництва залізниці в умовах діючих нормативних актів та галузевих наказів з організації процесу перевезень, забезпечення своєчасного та дієвого реагування на загрози безпеки руху поїздів - паралізує управління цими процесами на всіх ділянках залізниці. Чи наважився б професійний керманич галузі зробити такий крок по створенню суттєвих перешкод у безперебійному функціонуванню залізниці? Мабуть – ні! Саме тому, дії першого заступника генерального Директора Укрзалізниці Максима Бланка нами розцінюються як злочинне втручання в роботу залізничного транспорту. Саме тому, ми звертаємо увагу Президента України – Голови Ради національної безпеки України на факт дестабілізації діяльності центральної залізничної магістралі. Ми вимагаємо: - дати оцінку діям першого заступника Генерального директора Укрзалізниці М.Бланка щодо масового звільнення керівництва Південно-Західної залізниці, які направлені на параліч господарської діяльності та забезпечення безпеки руху поїздів на Південно-Західній залізниці у період здійснення військових дій в державі, безперебійного забезпечення залізничних перевезень військової техніки та живої сили, передбачених мобілізаційними та іншими військовими завданнями; - вжити невідкладних заходів щодо негайної відміни наказів Укрзалізниці від 19.03.2015р. №248/ОС, 249/ОС, 250/ОС, 251/ОС, 252/ОС, 253/ОС, 254/ОС про звільнення, недопущення аналогічних дій щодо посадових осіб залізничного транспорту в подальшому; - дати доручення Кабінету міністрів України про невідкладне призначення компетентної особи на посаду Генерального директора Державної адміністрації залізничного транспорту України (Укрзалізниця).