07 червня 2010

Окрема думка ВПМУ

Загальне рішення комісії звелося до того, що, такі зміни призведуть до великих витрат. (за розрахунками фахівців це потребує 1750 млн. гр.), тому запропоновано дочекатися результатів дослідження умов праці та функціонального стану працівників локомотивних бригад, перевтома яких може створювати загрозу життю та здоров’ю пасажирів.
Це дослідження заплановано провести у 2010-2011 роках Постановою правління Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 13.04.10р. №15.
Враховуючи, що основною причиною прийняття такого рішення було отримання інформації про необхідність великих фінансових витрат ВПМУ наполягає на продовження роботи комісії, бо матеріали, надані по завершенню засідання комісії викликають багато сумнівів щодо їх об’єктивності та достовірності.
. Окрема думка ВПМУ, щодо змісту протоколу наради від 01.06.10. при заступнику Генерального директора Укрзалізниці А.В.Слободян з питання доцільності внесення змін до п. 3.4. „Особливостей регулювання робочого часу і часу відпочинку окремих категорій працівників залізничного транспорту, робота яких безпосередньо пов’язана із забезпеченням безпеки руху поїздів і обслуговуванням пасажирів” (Особливостей). пропонується Вашій увазі
 
За результатами розгляду робочою групою питання щодо внесення змін до п.3.4. Особливостей ВПМУ вважає за можливе погодитися з тим, що обмеження безперервної роботи 9 годинами може не стосуватися локомотивних бригад що обслуговують приміський рух.
Разом з цим ми не можемо погодитися з висновками щодо локомотивних бригад обслуговуючих вантажний та пасажирський рух з таких причин:
- до складу комісії не були включені представники відомчої медицини, що не дало змоги всебічно розглянути це питання;
- не може сприйматися, як об’єктивна оцінка додаткових витрат для впровадження обмеження безперервної роботи 9 годинами, інформація отримана у розрізі залізниць:
         - перший приклад: при наявності у розпорядженні служби локомотивного господарства Донецької залізниці 1459 осіб, що працюють більше ніж 9 годин, додатковий контингент локомотивних бригад складає 1232 осіб, в той час, коли на Південній залізниці відповідно на 1587 працюючих у такому режимі додатковий контингент складає лише 209 осіб;
         - другий приклад: для введення однієї додаткової особи на Південно-Західній залізниці необхідно організаційно – технологічних витрат на суму 0,55 тис гр., разом з цим на Одеській залізниці для цього необхідно 2576 тис. гр.!, а на Львівській залізниці взагалі відсутня необхідність витрат по цій статті.
таких прикладів можна привести безліч.
На нашу думку це питання потребує ретельного розгляду з наданням об’єктивного і обґрунтованого матеріалу та спільним вивченням його усіма членами робочої групи.
Крім того вважаємо, що до складу робочої групи треба обов’язково включити представників відомчої медицини.
 

Голова профспілки                                                      С.Каріков