28 листопада 2012

Збори трудового колективу в Здолбунові

Необхідність проведення таких зборів-наради викликана різким падінням об‘єму робіт у зв’язку з тим, що ціла низка поїздів вантажного руху на дільниці Здолбунів –Козятин передана локомотивному депо Львів-Захід. Цей захід привів до різкого зменшення завантаження локомотивних бригад депо Здолбунів.
Середня заробітна плата працівників локомотивного депо Здолбунів з розрахунку на одну відпрацьовану годину за жовтень цього року, порівняно з жовтнем минулого року впала на 4 - 4,5%, тоді, як підвищення заробітної плати залізничників за цей період складає 16,4%.
На думку працівників депо це не тільки призвело до різкого зменшення обсягів робіт а і призвело до різкого падіння стану з безпеки руху поїздів.
Як то кажуть факти кажуть самі за себе:
- проїзд забороняю чого сигналу по ст. Здолбунів «далекобійниками» зі Львова;
- два випадки «контр току» на локомотиві;
- 94 випадки «перебросу» по тяговим двигунам за 10 місяців поточного року (за весь 2011 рік – 16).
Не краще і з економічними показниками цього горе-експеременту.
Так, якщо для локомотивних бригад депо Здолбунів загальна норма розходу електроенергії на тягу поїздів від Львова до Козятина складає 93 одиниці, то для локомотивних бригад депо Львів –Захід – 120 одиниць.
Інакше кажучи кожний четвертий потяг локомотивні бригади депо Здолбунів проводять на заощадженій від «далекобійників» електроенергії.
Але, ані безпека руху, ані економічні показники нічого не варті порівняно з ідеєю роботи на подовжених плечах.
Як тут не почати розмову про необхідність «оптимізації» контингенту?
Зустріч, як Ви бачите відбулася своєчасно, будемо сподіватися що вона дасть позитивний результат.
У зустрічі прийняли участь представники ВПМУ: голова – С.Каріков, голова дорожнього комітету Львівської залізниці В.Мельник, представники профкому локомотивного депо Шепетівка.
У своєму виступі С.Каріков виклав позицію ВПМУ по піднятих питаннях.