17 квітня 2012

Звернення до Генерального директора Укрзалізниці

Генеральному директору Укрзалізниці Козак В.В. Звернення. Шановний Владимир Васильович! До Вас звертається працівники Шевченківської вагонної дільниці Одеської залізниці та Знам'янської вагонної дільниці. Наш колектив нараховує близько 800 осіб, які працюють як одне ціле. Одним з пріоритетів нашого прізедента було проведення реформ, які покращують рівень життя кожної людини та суспільства в цілому. Такі прагнення викликають цілковиту підтримку і розуміння. На жаль некомпетентність деяких чиновників, або прагнення використання реформи виключно для особистого збагачення приводять до дій , що не враховують думку громадськості не сприяючи розвитку суспільства та покращення добробуту кожної людини. Це відчули на собі при об'єднанні ЛВЧ-2 Шевченкове та ЛВЧ-3 Знам'янка. Під тиском адміністрації було звільнено більше 200 чоловік всі були працевлаштовані але робітники пішли працювати на низько кваліфіковані спеціальності та низько оплачуванні, що призводить до добровільного звільнення. А в той час весь адміністративний апарат залишились на своїх місцях та в своїх кабінетах тільки таблички змінилися. За останній час на Знам'янській дільниці були зняті прибуткові напрямки поїздів, а саме: Знам'янка-Москва, Знам'янка-Львів причіпні вагони Знам'янка-Трускавець. З телеграм Укрзалізниці пояснюють тим, що рухомий склад є застарілим, а також відсутністю пасажиропотоку та значні експлуатаційні витрати, але це не відповідає дійсності. Такі необґрунтовані рішення відміни поїздів, що користувалися вели ким попитом серед населення центральної частини України, підприємство, переможець у галузевих змаганнях серед підрозділів Одеської залізниці, цілеспрямовано доводиться до збитків та знищення. На неодноразові звернення до адміністрації ми не отримали жодної конкретної інформації, що до перспектив існування підприємства та подальшого працевлаштування людей в разі його ліквідації. За 20 років ми бачили реформації з заводами та колгоспами і до чого це призвело ?! Все було зруйновано, це ж саме чекає і залізницю ? Керівництво уникає прямого діалогу з колективом, письмові звернення ігноруються, або надаються формальні відписки. Це підтверджує байдужість «Реформаторів» до долі людей,які віддали сили та здоров'я на роз виток галузі. Знам'янка та Сміла є містами залізничників у багатьох поколіннях, ліквідація дільниці призведе до соціального вибуху не лише в колективі, а й у місцевих громадах до бюджету якого перераховано лише за минулий рік близько 20 млн. грн., крім того за кожним окремо взятим працівником стоять їх сім'ї та малолітні діти. Проведення таких «реформ» можна порівняти з геноцидом власного народу, відсутність впевненості у завтрашньому дні підштовхують людину до злочину. Викладена вище ситуація також потягне за собою скорочення по іншим підприємствам залізниці: локомотивного господарства, вокзалів, станції, ін., що знову таки призведе до збільшення безробіття у Черкаській та Кіровоградській областях і соціальної напруги у центральному регіоні та втрати довіри до влади. Просимо Вас допомогти трудовому колективу зберегти підприємство та робочі місця. На зібранні трудового колективу було вирішено звернутися не тільки до Вас, а й до Президента України - гаранта конституційних прав громадян. Якщо наше звернення буде проігноровано й підприємство буде ліквідовано колектив залишає за собою право на вжиття крайніх заходів. Просимо надати письмову відповідь на звернення трудового колективу. 1. Економічний ефект від об'єднання ЛВЧ-2 та ЛВЧ-3? 2. Чи буде існувати наша організація після реформи і скорочення всіх потягів. 06.03.2012 року