11 грудня 2014

Звернення Президії Вільної профспілки машиністів України

 
Така ситуація заспокоїла нас, до того ж нас переконали, що 100% акцій ПАТ «Українська залізниця» буде належати державі.
Але на цей час, посунувши професіоналів, до керівництва галуззю дорвалися «квотники», що не мають взагалі уявлення про особливості залізничного транспорту та необхідного досвіду роботи, але добре знають на кого вони працюють, та чиї інтереси повинні відстоювати.
Саме вони довели залізничну галузь до занепаду, зменшення обсягу перевезень, масового скорочення чисельності працюючих, зниження розміру заробітної плати залізничників, тощо.
Перше, про що заявив нинішній в.о. Генерального директора Укрзалізниці – це необхідність скорочення 100 тисяч залізничників.
І його слова не розходяться з ділом. Щомісячно, після його приходу до влади, чисельність працюючих у середньому зменшується на 2 тисячі, і це при тому, що з 25 червня ц.р. скорочення чисельності залізничників заборонено законодавством.
Ті залізничники що ще не звільнені, переведені на скорочений час роботи, відправляються у невідплачені відпустки.
Ще не почалося реформування, а від нього вже йдуть нові ідеї: «Нужно как можно быстрее обеспечить доступ частного капитала к тяге. Этот вопрос является критическим с точки зрения капитала. И эту проблему, на мой взгляд, надо решать немедленно».
Безумовно, з точки зору «капіталу», інтереси якого він представляє, це – критично, а з точки зору 400 тисяч залізничників, держави в цілому?
Тепер зрозуміло навіщо ця команда довела до такого стану Укрзалізницю.
Для того щоб розпродати її за безцінь потрібним людям, або самим скупити її.
Будь яка мотивація, пов'язана з євроінтеграцією є безпідставна.
Яскравий приклад цього продемонструвала член ЄС Литва, яка не тільки не допустила приватного перевізника, але й не поділила бізнес на своїх залізницях, хоча цього вимагала Директива ЄС.
Залізничники розуміють, що приватний перевізник буде виконувати лише високорентабельні перевезення, залишивши все інше Укрзалізниці ще й без державної підтримки.
Але для розуміння цього та інших процесів, що можуть привести залізничний транспорт до банкрутства, треба бути залізничником та не мати на меті доведення залізниці до банкрутства.
Залізничники повністю усвідомлюють, що почавши з приватицації локомотивного господарства, нові володарі розпродадуть весь залізничний комплекс.
Розуміючи до чого приводить, та приведе у подальшому, некомпетентне керівництво залізничною галуззю, ми звернулися до Прем'єр-міністра України А.Яценюка з пересторогою та проханням призначити на посаду керівника Укрзалізниці фахівця залізничника.
Позиція ВПМУ, щодо оцінки стану залізничного транспорту та подальшої її долі, за дорученням Президії, була доведена до громадськості на прес-конференції 05. 12.14. (див. на ю тубі).
Але, ані це, ані наші домагання зустрітися по цьому питанню з новопризначеним Міністром інфраструктури, ані аналогічні звернення інших профспілок та громадських об'єднань галузі не дають позитивних результатів.
На превеликий жаль і ця влада, як і попередні, демонструють, що вони визнають тільки силу.
Єдине на що спромігся в.о. Генерального, то це висловив свою думку, що: «Призывы к забастовке по «кадровым» вопросам граничат с уголовным преступлением».
Якби ця людина зналася на залізниці, то розуміла би, що технічний стан рухомого складу та облаштувань залізничного транспорту знаходяться на такому низькому технічному рівні, що для його зупинки і страйку не треба, а треба лише працювати у повній відповідності нормам Правил технічної експлуатації та інших нормативних документів з безпеки руху поїздів і охорони праці.
Для цього залізничникам лише треба провести «День з безпеки руху поїздів та охорони праці».
Знаючи реальну ситуацію ми не виключаємо, що приймаючи локомотив чи інший робочий об’єкт на повну відповідність нормам ПТЕ та інших нормативних документів з безпеки руху поїздів і охорони праці, може створитися ситуація яка унеможливить рух поїздів.
Президія ВПМУ звертається до вас з запитаннями:
- як зупинити виконання такими «керівниками УЗ» програми по скороченню 100 тисяч залізничників?
- як зупинити реально намічену програму приватизації залізничного транспорту?
- де шукати роботу, віддавши все своє життя залізниці?
- за що кормити свої сім’ї?
Що у такій ситуації зробив би залізничник Німеччини, Франції чи іншої країни Європи, куди ми так прагнемо увійти?
Тож покажемо що ми браття козацького роду, захистимо свої робочі місця та добробут своїх сімей від навали некомпетентних «реформаторів».
Президія ВПМУ звертається до усіх колег - залізничників з закликом:
Не допустимо скорочення наших робочих місць! Не допустимо приватизації залізничного транспорту, яку намагаються провести заїжджі «реформатори»!
Пропонуємо усім залізничникам прийняти участь у «Дні з безпеки руху поїздів та охорони праці», при проведенні якого у повному обсязі виконувати усі вимоги з безпеки руху поїздів та охорони праці, як це передбачено ПТЕ та іншими нормативними документами.
Продемонструємо не тільки недолугому керівництву а і самим собі, що революція гідності пройшла не тільки на майданах а і в наших серцях.
Найближчим часом Координаційна рада відпрацює необхідний довідковий матеріал по цьому питанню та доведе його до вас через свій сайт.
 
Звертаємося до усіх профспілок, що діють у галузі з закликом: забудьмо про чвари між собою. У ситуації що склалася, або ми зараз об’єднуємося та захищаємо залізничників та їх соціальні права, або завтра на нашому місці будуть «інші представницькі органи трудового колективу», про які мріють новоявлені некомпетентні у залізничних питаннях особи, що рвуться до влади.
 
Звертаємося до керівників залізниць та їх структурних підрозділів, підприємств підпорядкованих Укрзалізниці з окремою пересторогою.
На нашу думку, новоявлені «реформатори» почнуть свої реформи саме з заміни вас – професіоналів на своїх вірних найманців (далеких від розуміння залізничного транспорту) аби мати свою вертикаль влади над колективами усіх рівнів для проведення так званих реформ, тому просимо не заважати своїм підлеглим відстоювати свої (і ваші) робочі місця та право на соціальний захист.
 
За дорученням Президії,
 
голова профспілки                                                                                   С.Каріков